Saturday, February 26, 2011

Kehidupan Seorang Pelajar...

Seorg pelajar yang dikatakan berjaya????

Seorang pelajar memang xkan lepas dengan proses pembelajaran tapi adkah benar-benar pelajar itu belajar????hehe.....tepuk dada tanya selera....anda belajar ker brader????berapa lama masa anda habiskan utk anda belajar???berapa lama br0???tepuk dahi kalu anda lupa....hehe....kehidupan seorg pelajar dikatakan sibuk???sibuk dengan apa br0????dengan buku ker dgn anak dara org????jeng2xxx...anda kantoi di situ......hehe....eoramg pelajar juga sering mengatakan...apalah ptptpu nie...masukkn dt Rm 3000 jerk...igat ckup ker utk 5 bulan bljr nie.....br0 btol ker x ckup bro....ker anda yg sibuk berjoli br0????kalu rasa itulah anda....yg berkelip mata...hehe......seorg pelajar juga sering berkata....bosan nya belajar......br0...brape lama anda stdy dlm satu hari????24hrs ker bradeer????xckup lagi....ada yg berkata.....xde kenderaan la...mcm mn nak g klas nie...bas dah la...lmbt....xikut masa.....brader kalu lu ada keta....lu g klas ker lu g berendek???sembang mcm prnh buat jerk...yerk????hehe....even aku juga seorg pelajar...alhamdulillah...aku xpernah buat semua tu....atas sbb apa????nie petua aku...kalu korg rasa...korunk nak ikut....sila kan la....aku mengalu-alukan...tapi kalu xnk ikut.....itu terpulang....anda punya highway....anda boleh jalannn....hehe.....jgn terasa yerk...cik adik...cik puan....puan seri...cik abg....adik2.....and sewaktu dgn nya la....hehe......apa2 p0wn...ini petua aku....

1)aku risau jikalau aku tidak akan hidup sebentar lagi.....
2)aku takot untuk xterjawab di padang masyar t.....
3)aku takot aku xkn kawal nafsu aku ketika berhadapan dgn seorg yang bernama wanita.....
4)aku takot...aku lakukan pada org...masa akan datang...ada org lakukan pada anak aku...
5)aku nak ikuti segala...jejak langkah rasul junjungan ku....
6)aku nak ikut apa yg di kata oleh al-quran....

sbnr nya...banyak lagi aku nak senaraikan...tapi malang nya.....masa mencemburui aku....hik2(jgn kata aku budget yerk.....)...=P.....apa2....ini petua yang aku amalkan selagi aku berpangkat seorg pelajar...dan insyaALLAH...aku akan jadik seorg pelajar sehingga akhir hayatku...insyaALLAH....doakan aku......


~~~~~br0 @j~~~~~~

No comments:

Post a Comment